tirsdag 18. desember 2012

Black with a hint of purple




                                         Skirt, necklace/Vintage   Sweater/H&M     Beanie/Bikbok  

Dere kan sikkert ikke se det lille snev av lilla i antrekket mitt... lol. I dag dro vi til kirken. Vi måtte gå frem og tilbake, og jeg kan love dere at veien er Glatt. Ellers hadde vi en ganske meningsløs dag. Jeg så på siste episode av GG istad, trist det er over! Vel, nå må jeg fikse min stygge negl og sikkert spise mer julekaker!

You guys probably don't see the little hint of purple in my outfit... lol. Today we went to church, beside that we had a pointless school day. We had to go back and forth and I promise you the way is full of ice... 
I watched the last episode of GG earlier, so sad it's over! Well, now I need to fix my ugly nail(s) and then probably eat some more christmas cookies. 

Have a great one sweeties <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?