søndag 20. januar 2013

Some thoughts about blogging

Hei! Jeg er nå tilbake. Ikke 100 % enda, for jeg er ikke helt frisk som en fisk. Jeg har nemlig hatt både influensa og bihulebetennelse. I dag tok jeg meg en etterlengtet dusj, og skrubbet meg ordentlig med en ansiktsmaske til slutt. Jeg må si det føltes godt, ettersom at jeg har sett ut som en søppelhaug den siste uken.



Når det kommer til bloggingen er jeg litt usikker på om jeg skal fortsette å blogge på blogspot eller bytte tilbake til blogg.no. Det er mange tanker som surrer rundt i det stress fylte hodet mitt. Når jeg blogger, føler jeg ikke at det blir som jeg vil at det skal bli. Bildene blir heller ikke slikt, men det betyr bare at jeg må kjøpe et nytt objektiv, men som alltid har jeg ikke penger til det i nuet.



Jeg får heller ingen kommentarer, noe som gjør at jeg blir en smule lei meg. Jeg har blogget her siden september ifjor og har i total 7 kommentarer. De fleste fra min supre søster. Jeg skjønner ikke helt hva det er som gjør at dere ikke vil gi meg respons og jeg har mast på dette her flere ganger allerede. Å få respons på noe man gjør er ganske viktig for en person, derfor har jeg også prøvd å bli flinkere på å kommentere andre sine blogger.



Som blogger betyr det at jeg legger mye tid til det, jeg kler ofte på meg visse antrekk med tanker på bloggen og at det skal bli tatt bilder. Jeg bruker de sjansene jeg får. Blogging er noe jeg elsker å gjøre og jeg vil heller ikke slutte med det første. Jeg har så innmari lyst til å få mange tusen lesere og gjøre det stort innenfor noe jeg elsker å holde på med. Bloggingen har også gitt meg andre hobbyer som å ta bilder og det gir meg så mange muligheter.


Selvfølgelig er det noen ganger du sitter med ett blankt ark og ikke aner hva du skal skrive eller gjøre. Du tenker bare "Dagens innlegg..." og hodet ditt er helt tomt. Helt tomt for inspirasjon og du har kanskje ingen bilder å bruke. Men sånn er det bare, for neste dag er kanskje hode fylt med alle mulige ideer og innlegg som du ikke kan vente med å legge ut! Du gleder deg til å se hva andre syntes om det du legger tid í.
Jeg håper at dere skjønner noe av det jeg skrev her ettersom at det kom rett fra hodet og ned på tastaturet. Det er mye som skjer i livet mitt nå når det kommer til skole og videre valg for livet. Jeg blir stresset bare av å tenke på det meste, men her og der liker jeg det hektiske livet. Jeg håper at dere skjønner hvordan jeg føler det og at dere vil fortsette å være med meg!

<3

2 kommentarer:

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?