onsdag 6. februar 2013

Turquoise




Skirt/Zara   Boots/Bianco   Top/MMM

Beklager fravær, har jobbet mye med skole ettersom at det har vært noe så og si hver dag denne uken. Var en tur i Asker i dag for å få gjort litt saker. Her er dagens antrekk. Jeg må si at jeg er så utrolig lei av å gå med bukser nå for tiden, og siden jeg ikke finner noen tykke sorte strømpebukser som gjør at jeg kan gå med kort skjørt, fant jeg fram dette. Bladde opp i alle MAG bladene mine i går for å få litt inspirasjon. Med en gang jeg får penger er det ut på shopping!

I'm sorry for my absent these last few couple of days, but I've had school presentasions and test that I've been prepering for. This is todays outfit. I'm so tired of wearing jeans or pants, so last night I browsed up some inspiration in the norwegian magazine MAG and turned out wearing a maxi skirt and my MMM top. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?