lørdag 22. juni 2013

Prom 2013





To bilder av hvordan jeg så ut på vårballet som var på tirsdag!
Jeg har ikke blogget siden mandag tror jeg denne uken, men nå som det var siste skoledag på torsdag orket jeg ikke. Jeg skal prøve å blogge mye bedre nå som det er sommer! Enda en grunn til at jeg ikke har blogget er fordi jeg har vært syk og er for tiden veldig sliten og trøtt, noe jeg skulle ønske at jeg ikke var. 


Two pictures from the spring formal on Tuesday! It was such a lovely night!
I graduated from ungdomsskolen on Thursday and it was so sad to say goodbye to everyone and the teachers! 

I haven't been bloging since Monday (I think), but I've just finished school for the summer and I will blog much better! I've been sick and really tired lately!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?