søndag 25. august 2013

Last Outfit In Turkey









Dere har vel lagt merke til at jeg ikke har blogget på en stund, men jeg trengte bare en pause. Jeg hadde ikke noe inspirasjon, og var opptatt med skolestart. Skal prøve å blogge igjen som vanlig, men husk at jeg nå har masse jobb jeg må få gjort og masse annet som skjer, så jeg får nok ikke så god tid som jeg har hatt før.

You've probably notised that I haven't been bloging for a while, but I just needed a break. I haven't had any inspiration and I've been busy with school start. I'll try to blog as normal, but remember that I have a lot of work to be done and a lot of thing happening, so I won't have all the time to blog as I had before.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?