onsdag 18. september 2013

Blue and Green











Sort, sort og atter sort... derfor syntes jeg det er så kult at genseren min har så fancy ermer!
Jeg syntes at det er så gøy å finne kule og nye bakgrunner til bildene mine og jeg syntes at det gjør bildene så mye mer interessante.
Jeg bruker min søsters kamera, men jeg skal definitivt kjøpe mitt eget og et objektiv sånn at bildene blir enda bedre i kvaliteten!

Black, black, black... that is why I love that my sweater has some fancy arms! 
I think it is so fun to find new and cool backgrounds for my photos and I really think it makes everything so more interesting! 
I am borrowing my sisters camera, but I am defenitly going to buy my own soon and a objective so that it will be even better quality!

BTW: You guys have to start commenting more! I would love to get some feedback from you guys! Tell me what you think!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

What do you want me to know or do you have a question for me, sweetie?